Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Thursday, November 11, 2010

Semalaman Bersama Kuala Terengganu

*Gambar ni la yang aku nak upload lambat sangat..
Tanpa edit ni


Semalam lepas exam rase bosan..
Tambah pula rasa agak tertekan dengan exam, jadi aku ambil keputusan untuk keluar ke bandar..
Jam dah pukul 10 p.m. ambik kawan kat rumah die pastu pergi bandar..
Ni antara hasil keluar ke bandar waktu malam..
Malas nak edit-edit, letak frame terus upload..

Tongkang..eh silap..tong sampah
Lampu hiasan taman
Hasil karya penjaga taman
For Seri Bunga Only
Yellow Lantern
Terusan Pulau Warisan


Nak kena guna lens macro baru jelas kot =P
Err..bunga apa ni?
Driver macho..

Ada lagi 2 gambar nak upload sebenarnya..
Tapi disebabkan internet bermasalah..
Gambar tersebut akan diupload kemudian..
Gambar yang paling aku suke pula yang susah nak upload

7 comments:

  1. patutla aku cm kenal je lembaga eetoo.. hahaha!! bro rupenye...

    ReplyDelete
  2. LPLH: mmg blan 12 ni ade job amek gmbar org kawen

    izan: nnt ak upload gmbar y ak suke 2..

    desz: xkan la xkenal abg sendiri

    ReplyDelete
  3. wow~ you are getting good in this field. thumbs up! keep up the good work bro~

    ReplyDelete
  4. lawa jugak tganu ni rupanya bila malam..hoho @.@

    tak terobserve pulak~

    ReplyDelete
  5. nite life kat KT..
    tapi sume kedai tutup awal la..ehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...