Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Tuesday, December 28, 2010

Wedding Photo, 2nd edition

Entri ni adalah sambungan kepada entri yang sebelum ni. Tak cadang pon sebenarnya nak upload lagi gambar, tapi atas permintaan khas kakak ipar aku, merangkap isteri abang aku iaitu anak kepada bapak mertua abang aku, aku upload lagi gambar diorg. Kire special entri untuk special request la ni. Harap cepat la aku dapat anak buah, bleh jadi model cilik aku..wahaha..

Raja dan permaisuri

Kanda raja, dinda permaisurinya

Muka masing-masing tersenyum tersipu-sipu

Kak andam, eh silap abang andam

Permaisuri menunggu di gerbang

Raja datang dengan rombongan




Last but not least, i wish u both best luck. Marriage is not about or our own self, but its all about sharing and sharing is loving. This is a beginning of new life, and both of you will face many trials. Keep supports each others because you are mean to do so.
Ape la yang aku ngarut ni.BI tunggang terbalik. Tak kesah la pon, yang penting aku cuba dan yang penting aku bahagia..hehe

7 comments:

  1. selamat pengantin baru buat sekian kalinyer...

    wahahaha...

    :P

    ReplyDelete
  2. cik madu: berapa bnyak kali nak wish da

    miza: tutup mulut..masuk lalat kang

    ReplyDelete
  3. hahahaha...

    xpe..
    xkene bayar pun..
    hihi

    :P

    ReplyDelete
  4. haha...betul2..klu kene bayar da tutup blog ni..

    ReplyDelete
  5. kalau BioM ade wat pape event jemput la aku amik gambar..bleh aku dpt mkn free..wahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...