Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Monday, December 27, 2010

Wedding photo

Fuh..dah lama nak letak gambar org kawen ni. Tapi sebab balik cuti aritu sibuk sangat pergi lab, xsempat nak masukkan gambar dalam blog. Internet pon lembat (lembab+lambat) jadi nak upload gambar memang satu penyeksaan. Ok kembali tajuk sebenar. Gambar pengantin bukan la first customer aku. Tapi abang aku sendiri, sume gambar ni mase kenduri belah perempuan. Gelabah puyuh gak nak amik gambar orang kawen ni. Sebab first time..sebelum ni datang kenduri kawen untuk tolong rewang, makan, karaoke..err..yang last tu tipu, pitching xcukup tinggi
Apa-apa pon korang tengok la dulu gambar-gambar ni..tinggal la komen yang patut. Bagi tunjuk ajar kat budak yang baru nak blajar pegang DSLR ni..

Fairullizam & Saidatul Yus Diana

"KISAH KITA BERMULA DISINI"

menjeling, menjeling ku bertentang, mata kita sama memandang~

candid time

Ape punye pengapit da kipaskan diri sendiri plak

mengumumkan, ketibaan raja sehari..

PEACE..!

di renjis renjis dipilis ditepungilah tawar~

Ni aku tak tau mamat mane yang sesat sibuk nak amik gambar jadi pengapit, kalau pakai baju melayu takpe la jugak

Majlis pihak pompuan ni diorg da upah photographer. Jadi aku perati
jgk cara die buat keje, angle mcmne die amik gambar. Maklum la, aku ni baru lagi dlm bidang gambar bergambar ni..bnyak nak kene blajar.. Sambil perati sambil tu amik gambar, sori la bro kalau aku mcm menyibuk+annoying.. Outdoor photoshoot pon die yang handle, aku join amik gambar je..Tak kesah la ape die nak cakap, yang penting aku hepi..

18 comments:

  1. ahah! nice~

    ble da pegang camera, harusla menebalkan muka...n ckp..

    "ahh..peduli hape, ak nk gak shoot gmbar best2!"

    hohohh :P

    ReplyDelete
  2. zaren:2 da tebalkan muka la 2...
    tapi beliau membuat muka ketat..depan klien pon nak wat muke ketat..

    cik madu:ko wish ni mcm aku plak y kawen..haha

    ReplyDelete
  3. hehehehhe ok lah ni.. saya tak reti sangat pasal kamera ni..

    ReplyDelete
  4. hoho.
    best lahh dpt pgg kmre dslr..
    jelesnye pu3 dgr...adesh..huhu
    btw..selmt pngntin baru kpd kedua-due pngntin..

    ReplyDelete
  5. AZ: klu belajar tau la nnt..hehe

    puteri: lagi senang pegang camera compact..hehe.tq for da wish.jwb bagi pihak pngntin

    ReplyDelete
  6. cantik..!!!!

    geram aku tgok...

    nnti aku g olide memane, aku angkut ko skali la...

    tgkp gmbr aku berholide bnyk2...

    huahuahua.. :P

    ReplyDelete
  7. ijan: 2 yang aku nak dgr 2...
    ko support la cuti aku..aku amik pics ko bnyak2 sampai tebal album mcm dictionary..hehe

    ReplyDelete
  8. hahaha...

    xpela...

    aku tgkp gne fon pon jadila...

    :D

    ReplyDelete
  9. ijan: kite g bercuti2 sekitar terengganu la.. a day trip..aku amik gambar ko dgn Oo n Pija nnt..

    ReplyDelete
  10. weh..

    aku x ske bergambar la..

    xtau ke..? :S

    ReplyDelete
  11. alala...malu2 plak...meh la aku amikkan gambar..kan aku da sem last..lepas2 ni da keje ko tgk gambar2 ko nnt igt balik "ooo.gambar ni dlu dean dang y amik"

    ReplyDelete
  12. mmg comel..secomel adik2nye..ghehe

    ReplyDelete
  13. wah..lawalah..pandai yer shoot mengeshoot ni.nanti jgn luper amik gambar kita convo..hehe..tempah awal2..hehe

    ReplyDelete
  14. blom pandai sgt..awal tempah..hehe..klu majlis xsame bleh la kot..hehe

    ReplyDelete
  15. cantek.. ;)

    tape2. ikot je diorang. learn by observation tu bagos.. tengok teliti and buat ikot cara kite plak..

    teringat plak ade member ni dulu newbie gak. saya cuci2 dye sampai laa skrg idea mmg mantap. hehe. (sbb mmg suke komen gamba orang padehal sendiri pn bkn photographer XD)

    keep up d good work ^^

    ReplyDelete
  16. tq..nak kene bnyak blajar dgn yang berpengalaman lg la ni..sudi2kan la komen gambar yang ada dlm ni..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...