Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Saturday, December 4, 2010

Floral

Entri kali ni nak letak gambar-gambar tumbuhan yang ada disekitar UMT ni..
Ada kelainan untuk entri kali ni..
ape yang laen??
cuba klik kat gambar-gambar yang ada bawah ni..






Nampak dah ape yang laen??
Lepas ni senang la kalau nak tengok gambar dengan lebih jelas..
Klik je kat gambar..

Kalau berminat nak wat macam ni..
Rajin-rajin la tgk kat TUTORIAL MAGNIFY GAMBAR

14 comments:

  1. hehehe... ewah.... singgah tmpt aku gak...

    ReplyDelete
  2. amek gambo pakai camera ape la neh??
    cun... ;)

    ReplyDelete
  3. erk!!
    apekah??
    x reti la bab2 gini..
    hohoho :P

    ReplyDelete
  4. dslr=digital single lens reflect la cik madu

    ReplyDelete
  5. laaaaa...
    tu ker maksud sebenar dslr..
    kuang3x
    ;p

    ReplyDelete
  6. wahhh bole buat mcm ni ye.. senanglah nak loading blog ni..
    tapi cantik gambar2 kat sni..

    ReplyDelete
  7. cik madu: gitu la gamaknye

    ain zulaikha: baru je blaja wat magnify ni..amik gambar pon baru blja gak..thanx puji

    ajelan:cari model ke??hehe

    ReplyDelete
  8. cantik r din..pnjm camera bole?hu3

    ReplyDelete
  9. iqbal: aku bg pinjam kamera henpon je bleh??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...