Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Tuesday, January 25, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

Malam ni malam aku nak bayar hutang-hutang tag aku.. ade yang da nak masuk sebulan tag ni. Maafkan lah daku kawan-kawan. Bukan sengaja mengabaikan, tapi bizi dengan lab. Nak kene siapkan Projek Ilmiah Tahun Akhir.


Ok. Kite mulakan dengan tag contest.. Serius aku da tak ingat sape yang tag aku.. Kalau ade sesape nak ngaku tag aku contest ni sila datang ke kaunter penebusan.


Contest ni dianjurkan oleh tuan blog Gadis Bermata Coklat. Sesape pon bleh join. Rugi oo tak join. Habuan RM100 kot, sape tak nak.


Ni gambar yang aku pertaruhkan.. Gambar ni asalnya ade warna. Tapi aku celup-celup gambar ni dalam air. Warna die turun, tinggal hitam putih. Kalau sape yang biasa bukak blog aku mesti pernah jumpe gambar ni..hehe

Kalau aku menang, aku nak dapatkan lens 50mm f1.8, eh nak tripod la, mmmm..speedlite pon mcm ok gak..arrghhh..tak leh nak pilih..

Sape nak jadi mangsa tag aku..??aku terjah jela..

Mr Line a.k.a big boss

Faatographer

Miss Jah eh Fizah

Budak New Zealand

Bob

Siap dah list mangsa tag.. Ke ade sesape nak aku tag die??meh bagitau aku...

kalau nak join korang bleh klik kat side bar atau gamabr atas entri ni..

8 comments:

  1. gud luck dean...^_^

    kalau menang, beli mane2 pun boleh... leh shoot pic nieza lak lpz nih... ngeh3...XD

    ReplyDelete
  2. nelly : tq... :)

    nieza : tq nieza :) bleh je nak shoot nieza nnt..tunggu nieza cuti la..yela, kan da jadi wanita berkerjaya..hehe

    ReplyDelete
  3. haha..sebab adi nmpk cool dlm gambar ni

    ReplyDelete
  4. cesss...ak pnya cari tag mn satu la ko tag ak ni.hahah..leh lak taruk budak new zealand..ces ces..nway, all the best!ko tlg edit gmbr ak blh?ahahahha

    ReplyDelete
  5. indah : haha...nak buat macamne..tu yang terlintas kat otak aku..aku tau edit sket2 je

    fieza : lagi comel gune jah kan??haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...