Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Wednesday, January 12, 2011

Gambar Terlampau


AMARAN !! GAMBAR-GAMBAR DI BAWAH INI AKAN MENYEBABKAN SAKIT MATA


Dah lame tak kuar menembak, aku dah tak ada gambar yang aku rase menarik aku nak letak dalam blog ni. Tengah bosan-bosan ni, aku cube-cube la mengedit gambar kawan kepada kawan punye kawan punye classmate aku ni guna 'bilikchaya' a.k.a lightroom, ntah bile aku tembak gambar ni pon aku tak ingat. (banyak sangat jamah semut kot) Tajuk entri dengan amaran di atas ni boleh di abaikan sebenarnya. tak ada pon gambar-gambar yang membahayakan kesihatan cuma gambar-gambar di bawah ni aku edit dengan tone yang terlampau-lampau.




Sekian..itu je gambar untuk entri kali ini. Internet lambat sangat, gambar-gambar ni pon upload dari malam tadi. Pagi tadi g kelas, skg baru nak post entri baru. Sabor jela..


39 comments:

  1. kecik kan la saiz gambar... takde la lambat sgt nak upload nanti... huhu... besar sgt saiz gambar tu...^_^

    ReplyDelete
  2. nieza : besar sgt ke??

    LHLP : buat xkenal sudah

    sophie : memang saje biar stiring..xd motif..hehe

    ReplyDelete
  3. mohd fikrie??hari tu dlm blog cik epal.skank kt sini pula.femesnye :p

    ReplyDelete
  4. ala..tenet Ml tengah bengong.xdpt nak tgk.=(

    ReplyDelete
  5. nelly : ni edit maen hentam namenye..hehe

    nurr kasih : err..ni bukan hdr la..edit tone gune lightroom

    miszlullaby : xpe, laen kali da ok nnt tgk

    ReplyDelete
  6. hensem gile bro kat gambar tu. haha

    ReplyDelete
  7. waah2...gilor smart pkai lightroom ni ah..jeloz sama kamo+ada jeloz gak kt lg sorang gilor pndai edit guna lightroom..ah..tidak...nice..org tu pon smart kehkeh grr..cntik edit tone dya ye..

    ReplyDelete
  8. pikai model ko.. ?!!!? hehehe... :P

    ReplyDelete
  9. gmbr kwn ko ke?
    ada mirip membe aku la.. huhu..

    ReplyDelete
  10. bob : memang hensem..ramai kot kenal die

    efa : blaja la guna lightroom..ni pon baru berapa kali cube edit gune lightroom

    izan : ajak ko adi model aku ko tak nak

    solihin : kembar kot..haha

    ReplyDelete
  11. haha. tade keje ke apa edit gambar mamat neh..?

    pegi lah menembak rajin2. musim tengah baik nih. cerah je.

    btw, nice edit bro..! :)

    ReplyDelete
  12. da takde gambar nak diesit lagi dah..jom la g menembak..jadi model aku..thanks

    ReplyDelete
  13. warna gambar yg menarik.. tp sekali tgok mcm dah diminyakkan pula badannya.. dan mcm ahli bina bdn punyer kulit.. hahaha

    ReplyDelete
  14. pergh.. bersilau mata gue.. memang melampau habes.. hahaha..

    ReplyDelete
  15. xle tgk lagi la..naper ntah.ML pun suke gune lightroom.tapi tgh belajar lagi=)

    ReplyDelete
  16. sape snap nih ? awk ke ? pndai laa :) jarang2 ade org ade bakat mcm photographer :) nice job !

    ReplyDelete
  17. aku tolong jadi props n tukang kepoh boleh lah. haha :)

    ReplyDelete
  18. ikhram : diminyakkan badan xpe..jangan jadi orang minyak sudah..haha

    miszlullaby : gambar kat entri laen bleh tgk x??

    nana : yup saya snap..ish, jauh lagi nak banding dgn photographer..hehe

    pinky : ko jadi model la..

    ReplyDelete
  19. oh mannn~
    malu ah cenggini, nanti kita berkenal2an dulu eh
    :)

    ReplyDelete
  20. agak terlampau gak gmbr2 nie...hahaha...gmbr HD erk...

    ReplyDelete
  21. wahwahwah...nice2...tambah warna biru kan...ifolowuuu,tengkiuuuu

    ReplyDelete
  22. pinky : ahh..dgn aku pon nak segan2

    alfieean warsi : aku xtau la macamne gambar HD..aku edit exposure, fill light, blacks,dgn recovery gune lightroom

    ijatnuar : tq..edit gune lightroom ni

    ReplyDelete
  23. haha. yela2. tak segan. buwekkkk~

    ReplyDelete
  24. hahaha. aku kena bawak kaum kerabat lah. haha. dorang nak jadi model jugaa.

    ReplyDelete
  25. hahah. macam nih baru tak malu.. yeahhhh~

    ReplyDelete
  26. gambar apa neh?? x nmpk pape pon...

    oh! internet ku lembab agaknyer..

    ReplyDelete
  27. xpasan plak gambar xleh view aritu..ghehe..da betulkan

    ReplyDelete
  28. hak hak hak hak..

    patutlah sy x bleh nk view..
    rupenyer gambar syok sendiri..
    hehehehhehe...

    tp sy taw, awk nk tunjuk yg awk edit tuh...

    chantek..sy suker sgt2...
    orgnyer pon fotogenik..
    awk ke tuh??

    ReplyDelete
  29. eh..xd la..mane plak saya fotogenik macam tu sekali.ni gambar kawan..

    ReplyDelete
  30. nk knl leh??

    warkah kah kah kah..
    xde r...

    saje joking..

    ReplyDelete
  31. xsalah pon nak kenal dgn model ni..wahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...