Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Sunday, January 2, 2011

Masjid Terapung a.k.a Masjid Tengku Tengah Zaharah

2011 dah pun menjelang tiba, monsoon da beransur reda, cuti pon dah hampir ke akhirnya. 2010 pergi dengan kenangan, 2011 datang dengan harapan dan ujian. Terasa cepat je masa berlalu, aku pun da masuk semester akhir, tinggal sisa 4 bulan je untuk luangkan masa di sini dan bersama-sama kawan-kawan. Aku pon tak tau kenapa tiba-tiba rasa sayu pula bila kenangkan masa untuk bersama kawan-kawan dah nak abis. Mungkin lepas ni susah dah nak jumpa. Itu pon kalau ada rezeki dan panjang umur.
Sudah.. Sudah.. Cukup cukup la dengan sandiwara. Entri kali ni pula nak tunjuk gambar Masjid Terapung ataupun Masjid Tengku Tengah Zaharah. Diambil bulan 12..Awan banyak..tak boleh nak nampak langit biru.


Jambatan ke masjid

siapa mau duit..mari..mari..ambil pokok duit-duit

errr...aku tak tau apa fungsi benda ni

tak cantik la bokeh



29 comments:

  1. dah gune nick name baru ke.. bile hag pegi sini..???

    ReplyDelete
  2. xphotog=bukan photographer..mls panjang2..haha

    ReplyDelete
  3. gambar yang super osome! tabik ah bro.

    ReplyDelete
  4. ble pegi masjid terapung nih? cantek la amek gmba..gne kamera pe?

    ReplyDelete
  5. bob merley: ape y osome nya??aku tgk pics aku cume bese2 je..

    polka lavender: pergi bulan lepas..xingat berapa aribulan..bese2 je..guna camera canon 1000d

    ReplyDelete
  6. cantiknya masjid ni..yang shoot pun pandai..haha

    ReplyDelete
  7. tgk dekat2 lagi cantik..bnyak ikan kat situ..y shoot xpandai..yang jual icecream lagi pandai

    ReplyDelete
  8. Bro, gambar pokok deduit tu guna lens apa?

    ReplyDelete
  9. aku pakai kit lens 118-55mm..aku xupgrade ape pon lagi gear bro..

    ReplyDelete
  10. wahh3. suka pegi TTI. sebab ada jual aiskrim susu kmbing. sedapp undoubtly..

    nice pic bro..!

    ReplyDelete
  11. err...sis..ni dekat TER la..ghehe..teringin gak nak g TTI snap pics kat sane..nak ikot??

    ReplyDelete
  12. majulah trngganu untuk negara :D
    gmbr cantik :)

    ReplyDelete
  13. cantik gile kot pic nie...nice sgt2.. thumbs up! :)))

    ReplyDelete
  14. zaty: tq..orang ganu ke??biasa je gambar

    ezmaliza: tq..masih baru lg bab2 amik gambar ni..hehe

    ReplyDelete
  15. cantik, tak pernah lagi pergi sini... entah bila lah nak pergi ni..

    ain bukan uitm induk, tapi kolej bersekutu uitm..

    ReplyDelete
  16. cantik....terbaik dr ladang bro...suka reflection kat air tu..

    ReplyDelete
  17. suke pergi cni:]

    http://thyyunxthiya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. suke gamba yang last tu.. :)

    penah pegi sini skali je. tu pn time malam2. lalu kt sebelah je pon. cantek >.<

    ReplyDelete
  19. ha..
    santek sangat..

    ai..cam da pro jerr..
    nanti cikkodok kawen..
    cikkodok suoh awk jdy gambargrapher ea..
    upah dun worry...
    2kali ganda saya bayar..

    haha..
    mesti mase tuhh da jadi gmbargrapher yg pro..

    *kawen 10 tahun lagi..haha

    ReplyDelete
  20. ohh silap rupa nyaa.. haha.. nak2..!!!!

    ReplyDelete
  21. dean..aku tag ko...

    http://wangwangsenbei.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

    weh..aku xbace ag entri ni..sori...ok je gmbar ko amik..cntik je...aku pon ade ntri sal masjid ni..hehehe

    http://wangwangsenbei.blogspot.com/2010/12/masjid-treapung.html

    ReplyDelete
  22. nice shoot! ^__^

    bikin rindu sama rumah la tgk pic nieh.. huhu... terengganu cantik kan?? hehehe =P

    ReplyDelete
  23. cik debadeebut: bese2 je pic..baru belajar

    ain: oo..igt kat uitm..ada jiran pensyarah OM kat uitm

    bobiedanbad: tq..nak tgk y lagi cun bkk kat sini http://wangwangsenbei.blogspot.com/2010/12/masjid-treapung.html

    misz molecule: tq..

    azureen: laen kali dtg la lagi..melawat kat sini..bleh jadi model sukarela jap..hehe

    kod oxbanchet: wah..da dpt first cuntomer..jgn risau..utk first cuntomer ada diskaun istimewa

    cik pinky: jom la..ko bwk kete

    duan: gambar ko lagi superb

    cik aien: orang ganu ke?

    fxyche nas: tq..kat sini lagi superb..kawan snap..
    http://wangwangsenbei.blogspot.com/2010/12/masjid-treapung.html

    ReplyDelete
  24. weh..mu promote aku punye knp lak..hahaha,,ape la...

    ReplyDelete
  25. pic mu lagi lawa..aku promote la..hehe

    ReplyDelete
  26. tganuku~ oh~ lawa2~

    tukang amik gmbar pn lawa gak..

    eh..silap, gambar yg diambil oleh tukang amik gmbr tu yg lawa..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...