Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Monday, January 10, 2011

Saya Blogger Negeri Sembilan

BPM telah mengadakan kategori sahabat mengikut negeri. Harini plak hari akhir untuk sape yang nak join. Sebelum ni tak rasa pulak nak join, malam ni tetibe tangan ni gatal nak menaip entri untuk join. (Jaga ko tanga,aku gigit ko malam ni) Kalau ada sesiapa yang teringin nak join jugak, buat la entri secepat kilat malam ni jugak. Sebab kategori ni nak tutup pukul 11.60 10Jan2011

Nama Glamer (tetiba rasa glamer plak) : den @ Dean Dang

Status : Masih boleh dipinang

Cara penghubungan : Pesbuk

Daerah : Gemas @ Gomeh

Alamat : Felda Jelai 1, jangan segan-segan nak datang. nanti aku boleh ajar menoreh getah.

Yang Menarik : err.. ada Nasi Ayam Gemas, pastu ada Nasi Ayam Gemas Mustafah (Original) dua kedai ni merupakan kedai yang berbeza, dua-dua popular. Masuk surat khabar kire popular la kan??. landasan keretaapi penghubung pantai timur dan pantai barat, sekarang ni tengah upgrade jadi stesen komuter. Lepas ni senang la nak ke KL atau Seremban naek komuter, yahoo...!

Entri kali ni tak ada gambar-gambar.. Entri kerbau namanya, last minit punye kerja.

19 comments:

  1. orang negeri rupanya... Salam Perkenalan

    ReplyDelete
  2. hanim > orang negeri jgk ke?? salam perkenalan

    CIK PINK > saya blogger negeri sembilan yang lahir di johor..mak ayah pon johor

    lplh > aku johor sembilan

    ReplyDelete
  3. dean..weh ko asal gomeh ke??katner??kg pe???

    ReplyDelete
  4. kan den dah koba kek alamat tu..den duduk kek Felda Jolai

    ReplyDelete
  5. gue blogger kedah..
    gomeh?cam biasa dengor je..

    ReplyDelete
  6. oho.. nogori yo.. brjiran la kito.. hahahaha..

    ReplyDelete
  7. miszlullaby > =)

    mie > pakcik aku ada dok kedah..aloq staq

    faaein himura > berjiran??ekau orang johor ko melako??

    ReplyDelete
  8. huhuhu..
    status : masih bley dipinang...

    :)


    saya blogger selangor..

    ReplyDelete
  9. din dang..hahahah..

    warigh...aku tag kau..sini

    http://azfar9897.blogspot.com/2011/01/saya-nak-hadiah-hari-lahir-dari-yanamib.html

    ReplyDelete
  10. nasuha: orang nogori gak ko??ekau orang mano??

    fyna : nak masuk meminang ke??tanye la mak kite..ghehe

    ujang : warghh..!!ko pon join giveaway tunang ko

    ReplyDelete
  11. 0o..org nogori rupanya..sedap 0o..masak lomak cili padi..auww..kehkeh :)kelakar status tu kahkah...

    ReplyDelete
  12. efa : nape??berkenan nak masuk meminang ke??kehkehkeh

    ReplyDelete
  13. yuhuu..org nogori...~
    den nogori yo...hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...