Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Thursday, January 27, 2011

Saya Nak Hadiah Hari Lahir Dari YanaMIB




Untuk GiveAway ni aku telah menjadi mangsa kentut dari seorang blogger yang berjaya mencuri hati
YanaMIB sekaligus menjadi tunang YanaMIB. Sape lagi yang suke kentut kat shout orang lain kalau bukan Ujang. (aku jumpe ko aku kentut betul2 kat muka ko nnt..hahaha)

Kalau korang nak join masih sempat ni. Tarikh tutup 31 Januari ni. Syarat-syarat nak join pon senang sangat. Nak tau lagi lanjut, macam biasa klik la gambar kat atas tu

Mangsa tag kali ni

Nieza

Azie

--------------------------------------------------------------------------------------------

Korang kawen nanti jangan lupe jemput aku..hehe

8 comments:

  1. thanx tag...^_^

    masuk dean.. dah org ke2 tag nieza psl GA nih.. tp tak sempat nk wat lg..

    kalau nieza free, nieza wat.. huhu..

    ReplyDelete
  2. thx ! t da free azie wt ok :).gudluck !

    ReplyDelete
  3. gud luck ! yang awk tag tu dah buat dulu ..
    =)

    maceh tag !
    =)

    ReplyDelete
  4. salam singgah..
    sambil folo blog awak..
    saya pun beginner camera camgini..
    ermm suke sgt2 pixca2 awk..

    ReplyDelete
  5. Wah, kau join ni ea? Eh nanti kalau menang share2 la hadiah dgn aku sikit! Haha

    ReplyDelete
  6. salam kenal geng kentut ujang..thanks sudi join..all the best to you~ ^_^





    psstt please vote for me kayh> KLIK LIKE PADA NOMBOR 125

    TQ

    ReplyDelete
  7. nieza : la..yeke??xtau plak..buat cepat..tarikh tutup 31 ni...welcome

    azie : tgh bizi dgn asgment ke??hehe..tq

    nelly : laa..dah buat rupenye..xperasan plak..hehe...

    ujang : haha..tq..kawen nnt jgn lupe jemput...

    ceqjulia : tq. kite sesame la beginner.. meh kite belajar sesama

    fatin : balik nnt buat semayang hajat supaya aku menang

    yanaMIB : tq yana..da vote dah..menang nnt jgn lupe jemput..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...