Pages

::-Klik Gambar Untuk Magnify-::

Thursday, January 27, 2011

Waaahhhh....!!!

Dah-dah.. Jangan jerit lebih-lebih.. Kang kene terajang dengan rumate plak.



Ape pasal aku menjerit-jerit macam mintak penyepak??..





Apakah sebab dan musababnya??





Adakah aku benar mintak penyepak?





Atau adakah aku kene hinteria??





Atau aku memang suke menjerit tak tentu pasal??





Jawapannya sebab ni blog aku, suke ati aku la (sungguh stereotype aku rase).






Tak ape pon sebenarnye entri kali ni.. Tapi sempena aku da dapat follower ke 200. (baru 200 ko nak menjerit macam dah aa 2000..wacaa..~ *sound effect karate)



klik gambar kalau agak2 tak nampak



Tak ada hadiah yang aku mampu nak bagi, cume entri khas ni la aku dapat tujukan kepada Hanna.. Tapi die follow gune twitter, kire follower jugak la kan?


Aku pon dah janji nak buatkan entri untuk kenalkan die, jadi sape nak kenal-kenal sila terjah.



AKU PUNYA HATI



Terjah ye, bukan terajang.. Buat naya anak orang plak ko nak terajang tak pepasal

32 comments:

  1. haha.. congrats..

    dean tak cuti ke raye cina nanti...? takkan tak balik nogori...?;D

    ReplyDelete
  2. tq...xbalik kot..sebab xsambut raye cine..ghehe..ujung bulan 2 nnt plan nak balik..nak dtg ganu kat mane?

    ReplyDelete
  3. Aku pon nak entry pasal pasal aku jugak! *tak memasal* kahkahkah! :P

    ReplyDelete
  4. fatin : boleh je..tapi gambar ko yang aku amik da ilang la..huhu

    ReplyDelete
  5. aku dah tego dak hana ni kat dewan aritu.. haha... jgn jelez dean.. dy nampak aku jek.. hhehe

    ReplyDelete
  6. salam

    terima kasih singgah komen pasal anon tu =)

    ReplyDelete
  7. tahniah tahniah...kita kawen akhir bln april..nnt kad dh siap kita pos yeh..nk dtg belah pompuan bley, belah si ujang pn bley..pileh²...hohoho~ =P

    ReplyDelete
  8. hehee...oh my...huhu hadiah ni..wawawa
    ok..xpe..aq follow gne twitter tp leh je nk follow gne blog profile.nt aq la org yg akan follow gune sume akaun email aq.
    1=4...ha jgn terkejut..!

    ReplyDelete
  9. LPLH : yelah bos..kalau aku xcam spek die mesti ko xtego..haha

    sissyira : salam. no big deal la..hehe

    yana : tq.ujung bulan 4??haa..ok la tu, sempat dtg kot sbb da abes exam. nak dtg dua-dua.. dapat makan fre..wahaha

    fifiey : tq2..hehe

    hanna : waa.....ko follower aku yang paling gempak..sampai 4 akaun sekali follow aku

    solihin : tq. sesame la kite maju..hehe

    pinky : awat hang gelak??xcaye aku buat entri khas untuk hanna ke?haha

    ReplyDelete
  10. ujang : haha...aku xkentut..aku g blog orang mintak makan

    ReplyDelete
  11. tahniah :) lepas ni banyak2kan gambar best2 tau.. sebab pembaca lagi suka tengok gambar.. sy ni entah bilalah nak buat perubahan pada blog T_T

    ReplyDelete
  12. anne : tq...

    ain : lepas ni makin susah kot nak update..makin bizi dgn smester akhir...huhu...ain letak gambar bool la

    ReplyDelete
  13. jgn jerit kuat2...nnt xde suara...
    kalau ada pun jadi macam kartun je kang...=P

    ReplyDelete
  14. tahniah..takpe biar sikit tapi bermakna

    ReplyDelete
  15. tahniah .
    tapi jangan jerit-jerit .
    buat sakit tekak .
    hehehe

    ReplyDelete
  16. wohoooo... shantekkk.... skrg... 222.... cantek wooo..

    ReplyDelete
  17. tolong..tolong...siyes rase nak bagi penyepak..tolong2..~

    ReplyDelete
  18. dulu masa 1st time dapat follower ke 50, saya lagi teruk.. terlompat2 macam beruk gara2 excited yang amat sangat.. hahaa

    ReplyDelete
  19. garfield : jerit gune microfon bleh x??haha

    aii fiqa : typo..ghehe

    imanshah : betul2..bukan nak kejar follower semata2..hehe

    nelly : dah teruja..xleh buat ape.ghehe

    yad'z : da jadi 228 mase bls komen ni..hehe

    cik ungu : nak sepak sape..cepat ckp..

    nordin : tu dulu..skg da ada 479..kan2??hehe

    ReplyDelete
  20. bila la nak ada follower ramai macam ko..huhu..sedihh ;)

    ReplyDelete
  21. perghhh~ dasat sunggoh ko dean!!!!

    ReplyDelete
  22. saya pun mao berhenteria lahh ;ppp

    ReplyDelete
  23. tahniah der..hehe....wa pun sikit jer..

    ReplyDelete
  24. taufiq : nnt2 ramai la tu..jangan risau la..hehe

    kuyie : tgk la junior sape..haha

    riya : yeargh..mari berhenteria ramai2...haha

    zuzu: bukan jauh pon beza

    ReplyDelete
  25. zuzu : 234 dgn 228 jauh mane la sangat beza..bukan 2000++

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...